Reklama německého řetězce EDEKA zobrazuje ke dni matek nenávist k mužům

„Děkuji mami, že nejsi táta", tímto sloganem končí reklama ke dni matek německého potravinového řetězce EDEKA. Reklama je pokračováním západního trendu, kde jsou otcové zobrazováni jako naprosto neschopní. Matka musí zkrátka dítěti stačit.


EDEKA vsadila na „politicky korektní" reklamu ke dni matek. Jde o čistý projev nenávisti k mužům a ponížení otců. V dnešní době je „politicky korektní" štvát proti heteronormativním bílým mužům. Otcové dětí se zde stávají oběťmi těchto štvanic.


Kritizovaná reklama zobrazuje muže jako neschopného hrát si se svými dětmi, dítě nakrmit nebo se o děti postarat. Zkrátka, otec je zde vyobrazen jako totální ztroskotanec. Články o této reklamě přinesly také velké německé mainstreamové deníky, jakými jsou FOCUS Online nebo Stern Online. Završením celé reklamy je slogan „Děkuji mami, že nejsi táta".


Po reklamě výrobce holicích potřeb pro muže firmy Gillette, která v jedné ze svých reklam napadá mužskou maskulinitu a popisuje jí jako „toxickou mužnost".


V diskusích a debatách na sociálních sítích vystupuje proti této liberální progresi stále více lidí. Stejně tak si stále více lidí všímá, že korporace a reklamní agentury vytvářejí reklamy, které svým obsahem nepropagují produkty a služby, nýbrž šíří politicky-ideologickou propagandu.


Komentáře hovoří za vše:



Jean:

„Nevěděl jsem, že musím nenávidět svého otce, abych mohl mít rád mojí matku. Děkuji za vysvětlení!"


Peter Jedermann:

„V reklamním spotu pouze bílí muži? Edeka nemyslí na multi-kulti...pokud jde o taková témata.


Tom:

@Peter Jedermann žádný div, černí muži nesmí být ukazováni jako úplní blbci


Tina M.

Tátové jsou nejlepší. Miluji mého tátu. Děkuji za vše.


Komentáře pod videem zde: https://youtu.be/9PLKVNBcF3s

602 zobrazení
  • Czechbook Infowars.cz
  • stažený soubor
  • YouTube - Black Circle
  • Black Twitter Icon
  • RSS - Black Circle